Doel
Inspireer de doelgroep in Nederland en België om te koken met fruit in blik.

Inzicht
Fruit in blik wordt als makkelijk, snel en gezond ervaren. Een geliefd product onder huishoudens met kinderen. De doelgroep weet echter niet ‘hoe’ en ‘wanneer’ fruit in blik te gebruiken. En daarom inspiratie en variatie.

Concept
Everybody says yes - #yesmomentje

Joint Marketing
Een intensieve samenwerking tussen marketing en sales (alle retailers) voor zowel Nederland als België. In samenwerking met delicious. hebben we 3 jaar de doelgroep geïnspireerd met het Say yes to… Fruit magazine. We hebben een efficiënte samenwerking opgezet met relevante influencers. Diverse winacties hebben we ontwikkeld en uitgevoerd met Cook&Co, Tefal en reispartners voor reizen naar Griekenland en Italië.

1.000.000 huishoudens met kinderen geïnspireerd!

Activatiemiddelen
Website, nieuwsbrief, social media, winacties, online advertising, diverse blogs en vlogs, display winkelvloer, demo’s, advertenties, culinaire influencers en online platforms, event: kookworkshop.