Doel
Een verhoging van de Duracell sales in Nederland én België.

Inzicht
Een betere instore visibility door onder andere second placement draagt bij aan de fysieke en mentale distributie.

Concept
Win geweldige running prijzen! Koop een Duracell verpakking en registreer je aankoop via www.running-bunny.eu. Onder de deelnemers verloten we mooie, sportieve prijzen: een sterke koppeling met de sportieve running bunny. Met de activatie op de winkelvloer trekken we tevens de aandacht van de shopper en geven we de categorie een enorme uplift!

Joint Marketing
Een nauwe samenwerking tussen marketing, sales en retail heeft geleid tot hogere afzetvolumes en een zorgvuldige instore executie. De winacties bestaan uit mooie prijzen van o.a. VANMOOF, Apple en GoPro of sportieve prijzen zoals een startbewijs voor de halve marathon in Amsterdam, een TOMTOM sporthorloge en een kledingpakket van Under Armour.

Nederlandse en Belgische deelnemers geactiveerd!

Activatiemiddelen
Winkelvloerpromotie, TV commercial, abri, actiewebsite, winactie