Doel
Introduceer het nog onbekende internationale concept ‘Our table’ in Nederland en profileer Jacob’s Creek als dé expert in food- en wine pairing.

Inzicht
Hoe belangrijk ons online leven ook wordt, we blijven belang hechten aan ons offline leven. We kunnen niet zonder fysieke ontmoetingen, samen koken, samen eten. En onze ervaringen delen! Het liefst op inspirerende plekken.

Concept
Our Table: Win 2 kaarten voor een uniek culinair event of één van de Kenwood kCook’s.

Joint Marketing
In samenwerking met de Foodhallen in Amsterdam vond het culinaire event plaats. Kenwood verzorgde de overige prijzen van de winactie. Na afloop van het event konden de food- en wine pairing liefhebbers gratis naar huis met Abel taxi’s. Een relevant mediapartnership werd aangegaan met Smulweb.

130.000 food&wine pairing liefhebbers in beweging gebracht!

Activatiemiddelen
Nieuwsbrief, influencers, Allerhande, Smulweb.nl, social media, bannering, online advertising, website, halshanger op winkelvloer.