Doel
Zet Oostenrijk als wandelgebied op de kaart. En promoot daarbij de 7 Oostenrijkse wandelregio’s.

Inzicht
Wandelaars zijn actieve Nederlanders tussen 35 en 65 jaar. Ze wandelen vaak als stel of met vrienden. Binnen de campagne voor het Oostenrijks Toeristenburo richten we ons op deze natuurgenieters en de 7 regio’s.

Concept
Zet je wanderlust aan en win!

Joint Marketing
Natuurmonumenten was de perfecte partner binnen het relevante wandelumfeld. Middels een Joint Marketing samenwerking werden alle kanalen zo effectief mogelijk ingezet voor de wanderlust-campagne. Een 1 op 1 doelgroep match met eenzelfde interessegebieden, te weten heerlijk genieten in de natuur. Hierbij maakte de doelgroep kans op een geheel verzorgde wandelvakantie.

meer dan 1.200.000 natuurliefhebbers bereikt!

Activatiemiddelen
Actiewebsite, regiopagina’s Oostenrijk, advertenties, coupons met winactie, magazine Puur Natuur, owned media Oostenrijks Toeristenburo, online advertising.