Doel
De top-of-mind awareness en trial verhogen voor het bestaande portfolio en de nieuwe productlanceringen in zowel Nederland als België. 

Inzicht
Omdat gedrag vaak op de automatische piloot gaat, gaan we ook op de winkelvloer onbewuste gedragstechnieken in woordn en beeld inzetten om de aandacht van de shopper te verdienen. We gaan inspelen op trends en momenten zoals ‘minder vlees’, ‘meer plantaardige voeding’ en ‘gemak’ middels maaltijdoplossingen.

Concept
De herkenbare pay-of "de verassende groente van vandaag!" weer nieuw leven inblazen, met (waar mogelijk) een mooie Joint Marketing activatie. 

Over Bonduelle
De nieuwe strategie van Bonduelle, wereldwijd, is om dé referentie te zijn in plantaardige voeding en de consument hiermee te helpen een gezonde levensstijl op te bouwen. Zij doen dit door het aanbieden van meer groenten, peulvruchten, zaden en granen, maar ook door plantaardige voeding aantrekkelijker en bereikbaarder te maken voor de consument. Middels variatie en maaltijdoplossingen. Bonduelle innoveert dit jaar met ‘eye catching’ producten die nog beter aansluiten op de huidige trends en behoeften met bonen en groente van uitstekende kwaliteit.

Activatie middelen
Advertenties, displays, tradefolders, tradeboxen, brandbook en POS middelen.